DM 2011

DM 2011
Mads Conrad og Jonas Rasmussen ved Danmarksmesterskaberne 2011

tirsdag den 20. november 2012

Kan mærke 1. division!

Så er jeg tilbage på bloggen, efter en måned hvor jeg har været lidt fraværende.. Sorry.

1_2_hold_171112.jpgLørdag kl.14.30 spillede jeg holdkamp mod Skovshoved i 2. division. Vi lå før denne kamp a point med Solrød på 1. pladsen, og det skulle vise sig at blive en uhyre vigtig kamp.

Vi starter dårligt ud. 1½ time før kampen får vi besked om at vores 1. hs Kasper Madsen er blevet skadet i foden og derfor vil trække sig efter 5 dueller. Det vil betyde at vi taber både hans single og hans herredouble. Vores bedste mixmand, Janek Roos havde døjet med maveproblemer og var heller ikke klar til fight desværre, men stillede dog op og gjorde hvad han kunne.

Kampen begynder, jeg skulle i denne holdkamp spille 2. mix med Pernille Harder og 3. herredouble med Carsten Gjerløv. Vores styrmand Michael Søgaard var nemlig på ferie.

I vores mixdouble spiller jeg en rigtig god kamp, og vi vinder med cifrene 21-9, 21-18. En super start!

Nu til det sjove...

Kasper Madsen stiller klar til vores 1. herresingle uden spænding da han ved han trækker sig. MEN. Efter bare to dueller trækker modstanderen sig, med en forstrækning i låret. Et sus går igennem hallen.. I stedet for at tabe to kampe, går vi nu ind og vinder dem begge.
Desværre for mig betyder det så at jeg ikke kommer til at spille min herredouble, da det var mod selv samme person.

Vi ender med at vinde holdkampen 9-4 og ligger derfor stadig a point med Solrød som også vandt deres kamp. Vi spadsere mod oprykningsspillet!

Referat af selve kampen

Stillingen i 2. division Øst


Ingen kommentarer:

Send en kommentar