DM 2011

DM 2011
Mads Conrad og Jonas Rasmussen ved Danmarksmesterskaberne 2011

torsdag den 30. august 2012

En hjælpende hånd


I ungdomsårene spiller man altid i det tøj man nu synes er "fedest", når man bliver lidt ældre kan dette syn godt ændres en del. Jeg har de sidste to år været sponseret af Forza FZ Denmark, igennem min kontaktperson John Nyborg. Jeg har haft stor glæde ved denne aftale.         ooooI de næste to år vil mit udstyr (ketcher, tasker og tøj) ikke være tryk med Forza, men derimod RSL. De har givet mig en aftale der løber over to år, som på det første år vil mindske mine udgifter meget, og på mit andet år vil gøre mig helt fri for udgifter. Jeg sætter stor pris på at RSL har givet mig den tiltro at tilbyde mig en kontrakt.


RSL er en af verdens største fjerboldproducenter, med over 80 års erfaring indenfor faget.

KLIK HER HVIS DU VIL SE HVORDAN EN FJERBOLD LAVES


Ingen kommentarer:

Send en kommentar