DM 2011

DM 2011
Mads Conrad og Jonas Rasmussen ved Danmarksmesterskaberne 2011

fredag den 14. september 2012

Mesterrækkestævne i Skovbakken

Lærke Sørensen - Højbjerg
Efter en meget turbulens uge med rygskade og influenza, skal jeg nu trække mig op til Skovbakkens mesterrække stævne i morgen lørdag. Det bliver spændende at se hvor meget energi kroppen har at bruge. Det er i hvert fald vigtig jeg spiser en masse kulhydrater så det er muligt at fylde depoterne op.

Jeg spiller for første gang i år, ikke single. Jeg har lokket Lærke Tang Sørensen fra Højbjerg (min tidligere makker) til at prøve lidt igen, så nu håber vi det går godt. Er glad for jeg kan spille de to kategorier som jeg træner hver eneste dag, og ikke skulle løbe rundt i en single.

I herredouble møder Mikkel og jeg Mads Futtrup og Kasper Nielsen fra Gug. Dette burde være en kamp der skulle gå til vores fordel, men som et ny par kan man aldrig vide sig sikker.

I mixdouble møder vi det seedede par bestående af Joachim Suder og Line Nørgaard, dette er straks en sværere kamp.

Lørdag aften vil denne side blive opdateret igen.

SMASH!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar