DM 2011

DM 2011
Mads Conrad og Jonas Rasmussen ved Danmarksmesterskaberne 2011

søndag den 9. september 2012

Sejr over Greve!



I går, lørdag tog KMB 2010's første hold på udebanetur. Holdet som jeg tidligere på ugen havde spillet mig på med en kamp mod Carsten Gjerløv. Vi skulle møde stærke Greve, som tæller flere tidligere verdensspillere. Planen var lagt, vi skulle vinde 6 eller 7 kampe og dermed få 1 eller 2 point. Det gik dog ikke som forventet.

Vi tog 9 kampe og fik alle 3 point!!


Greve stillede med især tre store navne i, Jens Eriksen, Nanna Brosolat og Kasper Henriksen. Alle har spillet med i verdenseliten, men det lod vi os ikke kue af.

Min første single for KMB 2010 var mod Christian Skov Rasmussen. Jeg ser hurtigt at hvis jeg bare holder et fint tempo og undgår fejl, så skal jeg nok presse ham til selv at spille dårligt. Sagt som gjort. Jeg vinder nemt i to sæt md cifrene 21-12, 21-13. Det var rigtig rart at smadrer en man bare SKULLE slå!

Herredoublen var straks en større mundfuld da de i deres doublepar havde spilleren Kasper Henriksen. Så efter første sæt som vi desværre taber 23-21 finder vi hurtigt ud af at Kasper Henriksen er blevet lidt tung i bagdelen, og den her double ikke skal vindes på hårdtslående smash, men derimod hurtig boldflytning på banen. Kasper Madsen (min doublemakker) og jeg får vendt spillet til vores egen fordel og vinder derefter de to næste sæt med 19-21 og 17-21.

Der var en super opbakning fra holdkammeraterne, og det skabte en super kulisse til at have sin debutkamp for KMB 2010.

Stillingen ser efter første runde således ud

Individuelle resultater i kampen mod Greve kan findes HER

Til sidst vil jeg sige at jeg fik "fidus bamsen" som den der gjorde det bedst ud af de 10 spillere vi har på holdet. Fantastisk at få denne anerkendelse fra ens nye holdkammerater.

HOPSMASH!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar