DM 2011

DM 2011
Mads Conrad og Jonas Rasmussen ved Danmarksmesterskaberne 2011

mandag den 15. juli 2013

Gæstespiller på Hvalsøcampen


Tirsdag den 2. juli blev en sjov og udfordrende dag for mig. Jeg blev to uger før denne dag, ringet op af Rasmus fra RSL (min sponser) og spurgt om jeg ville være gæstespiller på en camp på Midtsjælland. Jeg skulle intet den dag, så hvorfor ikke give det et skud.

Jeg brugte 2 timer på offentlig transport (sådan er det når man ikke har råd til bil), så jeg havde masser af tid til at planlægge en træning.

Jeg kom derud kl.17 og startede ud med at spise med alle børnene. Lasagne alla Super Brugsen Hvalsø. Nu skulle der trænes. Jeg
Børnene og jeg havde en super fed dag, og det er i hvert fald ikke sidste gang jeg melder mig frivilligt til at gøre dette.

Jeg sidder i toget her den 15 juli og ser frem til to uger med fuld gas. Det er længe siden jeg har rørt en ketcher, så jeg glæder mig til at komme igang igen. Det bliver hårdt, men også dejligt at føle sin krop er i god form igen.
ændrede mit program lidt da jeg fik besked om at børnene havde givet den rigtig god gas den dag.. Vi trænede i 2 timer med en masse leg med ketcher og bold samt en lille turnering. Til sidst trak vi lod blandt de 18 spillere. Fem af dem fik mulighed for at spille mod mig i en kamp til 7 point.

Copenhagen here we go

Ingen kommentarer:

Send en kommentar