DM 2011

DM 2011
Mads Conrad og Jonas Rasmussen ved Danmarksmesterskaberne 2011

mandag den 1. juli 2013

Ny bolig, samt kommende sæson

Så har vi ramt juli, og man kan så småt begynde at se frem mod den nye sæson. Når man kigger tilbage er der intet at skamme sig over, oprykning til 1. division med kun et nederlag, men ikke mindst succes på det individuelle plan.

Jeg ligger pt. nummer 42 i mixdouble og 115 i herredouble på den danske rangliste, men det skal forbedres!

Jeg har slået teltpælene op på Hellasvej og flyttet til en Dragør (en lille by uden for KBH) for at få mere ro på min tilværelse. Jeg bor på en gård i et lejet værelse hvor jeg har det rigtig godt. Ham jeg bor ved er super flink og vi går allerede godt i spænd. I kan se billeder af stedet længere nede.

Hvis vi sætter fokus på det sportsmæssige, så står jeg, uden at være sikker, til at få en fast plads på vores 1. divisions hold som 2 mixherre. Janek Roos der sidste sæson havde denne plads har valgt at stoppe. Jeg kommer til at spille med enten Mette Skjoldager eller Pernille Harder, to af de bedste mixpiger i hele 1 division.

For første gang er jeg blevet kontaktet af min materialesponser RSL, om jeg ville være gæstespiller på en badmintonlejr i Hvalsø. Jeg har med glædet svaret ja, og ser det faktisk som et stort skulderklap fra min sponser.

Jeg vil den kommende sæson være lidt bedre til at smide billeder og film ind på min blog, så den bliver en smule mere spændende.

                                Facaden på det nye sted                    

                                Dette er overfor mit nye hjem, en hyggelig lille dam.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar